Mana nak cari kerja skang ni?



Aduh, ni la masalahnya skg ni. Kerja mencari kite or kite mencari kerja.. Aku pening kepala nape susah sangat nak cari kerja skang ni. Dahla economic downturn, ramai workers dah kena buang. Kami yang grad tahun ni terpaksa bersaing dengan org2 yang kena buang semua ni. Kerja banyak tak skang ni? Aku sendiri pon tak pasti. Kerja banyak tapi ada yang tak sesuai dengan kelayakkan aku. Tapi perlu ker aku memilih skg ni? Kalau aku tak memilih, macam mana dengan post aku nanti. Nanti ada yang post merapu tersangkut kat aku, payah gak. Haizzz...Kerja oh kerja... Aku tinggal kat umah juz jadi TYPIST part time.. Hahaha.. Kerja aku surfing, chatting n cari kerja.. Aduh... Aku pon tak pasti biler lagi tawaran akan sampai kat aku ni. Dah byk aku apply.. Hahaha...


Kerja pun leh buat kat mana2 kan..

No response to “Mana nak cari kerja skang ni?”